Ιστορικό

Διαδρομή στο χρόνο
  • 1982
    Στην εποχή της πρώτης άνθισης της αγοράς πληροφορικής στην Ελλάδα, δύο φίλοι, ο αείμνηστος Δημήτρης Γιαννακάκης και ο Μίκης Πρωτόπαππας, προγραμματιστές με σπουδές στην πληροφορική, αποφασίζουν να συνεργαστούν και ιδρύουν την SCAN ABEE. Και το τολμούν χωρίς κάποια οικονομική στήριξη και επιχειρηματική εμπειρία, διαθέτοντας όμως μεγάλη διάθεση για δουλειά και αισιοδοξία για το μέλλον.
  • 1983
    Οι δύο συνεργάτες πετυχαίνουν την πρώτη εγκατάσταση (στην Coca Cola, 3E) του πρώτου τυποποιημένου λογισμικού στην Ελλάδα, του συστήματος διαχείρισης προσωπικού Money, στοχεύοντας σε μια πολύ εξειδικευμένη αγορά, που τότε μόλις είχε αρχίσει να σχηματίζεται.
  • 1985
    Η στόχευση αποδεικνύεται επιτυχημένη και το Money, που πλέον αριθμεί δεκάδες σημαντικές εγκαταστάσεις, συμπληρώνεται από το Timer, που αυτοματοποιεί τις διαδικασίες ωρομέτρησης του προσωπικού.
  • 1985-1997
    Ακολουθώντας την εποχή ανάπτυξης της πληροφορικής και πρωτοστατώντας στο χώρο της, η SCAN καταφέρνει να γίνει η κορυφαία ελληνική εταιρία σε συστήματα διαχείρισης ανθρωπίνου κεφαλαίου, εξελίσσοντας συνεχώς τα προϊόντα της, κάνοντάς τα συμβατά με τα περισσότερα λειτουργικά και υπολογιστικά συστήματα της περιόδου. Χαρακτηριστικό της δράσης της SCAN είναι η έναρξη της συνεργασίας της με την ΑΒ Βασιλόπουλος το 1986, που θα αποδώσει πάνω από 300 τερματικά ωρομέτρησης στα καταστήματα του ομίλου σε όλη την Ελλάδα, τα οποία συνδέονται σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης.
  • 1997
    Η SCAN κάνει το διεθνές βήμα στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων. Έτσι ξεκινά τη στρατηγική συνεργασία με τον Γερμανοελβετικό όμιλο Kaba, για την παροχή συστημάτων ελέγχου πρόσβασης και ασφάλειας, όπως και ωρομέτρησης, υιοθετώντας και παρουσιάζοντας στην Ελλάδα την τεχνολογία έξυπνων καρτών LEGIC.
  • 1999
    Τα Ελληνικά Πετρέλαια εμπιστεύονται την SCAN για ένα εκτεταμένο σύστημα ελέγχου πρόσβασης και ωρομέτρησης στις εγκαταστάσεις του ομίλου, με περισσότερους από 100 αναγνώστες και τερματικά ωρομέτρησης.
  • 2000
    Η SCAN στο πλαίσιο ενίσχυσής της, γίνεται μέλος του ομίλου Delta Singular, ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους πληροφορικής στην Ελλάδα.
  • 2002
    Η εταιρία συνεχίζει την πολιτική επέκτασης σε νέες δραστηριότητες και διεθνείς συνεργασίες, αυτή τη φορά με τη γερμανική εταιρία Scheidt & Bachmann, για την παροχή συστημάτων αυτοματοποίησης χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων. Την ίδια χρονιά δημιουργείται το υποκατάστημα Θεσσαλονίκης για να εξυπηρετηθεί η αγορά της Βορείου Ελλάδος.
  • 2003
    H εταιρία αναλαμβάνει ένα σημαντικό έργο. Συγκεκριμένα παρέχει στον όμιλο της Alpha Bank συστήματα ελέγχου πρόσβασης στις κεντρικές εγκαταστάσεις της, με περισσότερους από 150 αναγνώστες.
    Το ίδιο έτος ξεκινά η συνεργασία με την Polis Park, που αποδίδει ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης parking με εξοπλισμό της Scheidt & Bachmann σε 7 σταθμούς αυτοκινήτων της εταιρίας: Πλ. Ριζάρη, Πλ. Κάνιγγος, Πλ. Παίδων, Πλ. Αιγύπτου, Πλ. Νέας Σμύρνης, Κτήριο Εθνικής Ασφαλιστικής και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
  • 2004
    Η εταιρία εγκαθιστά ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης και εποπτείας και για τους 8 χώρους στάθμευσης του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, συνολικής χωρητικότητας 2.035 θέσεων, με εξοπλισμό της Scheidt & Bachmann.
  • 2005
    Η SCAN σε μια ριζική κίνηση, αυτονομείται από τη Delta Singular, επανερχόμενη στο αρχικό μετοχικό σχήμα και μεταφέρεται στις σημερινές εγκαταστάσεις στο Χαλάνδρι.
    Την ίδια χρονιά, το μεγαλύτερο Mall της χώρας, το The Mall Athens στο Μαρούσι, εξοπλίζεται από την SCAN με ολοκληρωμένα συστήματα parking συνολικής χωρητικότητας πάνω από 2.000 αυτοκίνητα.
  • 2006
    Η SCAN, παρουσιάζει το νέο της προϊόν ScanHRMS για την ολοκληρωμένη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων.
  • 2007
    Μια ακόμη στρατηγική συνεργασία υλοποιείται, αυτή τη φορά με την γνωστή γερμανική εταιρία GEUTEBRUCK για την αντιπροσώπευση των προϊόντων της, δηλαδή των συστημάτων κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης, ψηφιακής καταγραφής και εποπτείας. Παράλληλα ξεκινά η συνεργασία με την επίσης κορυφαία γερμανική εταιρία ELKA, που παράγει συστήματα μπαρών ελέγχου πρόσβασης και διέλευσης.
  • 2008-2010
    Η SCAN συνεχίζει τις μεγάλες επιτυχίες της στην αυτοματοποίηση χώρων στάθμευσης μεγάλων εμπορικών κέντρων, υλοποιώντας το 2008 το GOLDEN HALL και το 2010 το ATHENS METRO MALL.
  • 2010
    Το σύστημα διαχείρισης ανθρώπινου Δυναμικού ScanHRMS συμπληρώνεται με το πρωτοποριακό υποσύστημα Employee & Manager SelfService.
  • 2012-2014
    Έχοντας συσσωρεύσει εμπειρία στη διαχείριση μεγάλων και εξειδικευμένων έργων, η εταιρία μπαίνει δυναμικά στην αγορά της ολοκλήρωσης συστημάτων (System Integration). Στο ίδιο πλαίσιο ξεκινά να συνεργάζεται με ελληνικές εταιρίες παροχής υπηρεσιών ασφαλείας αλλά και με ξένες επιχειρήσεις συστημάτων, όπως την Κινεζική ΖΚTeco με προϊόντα time recording & access control και την Ιταλική CAME, με ολοκληρωμένα συστήματα ελέγχου χώρων και κτιρίων.
    Το 2014 ολοκληρώνεται και το έργο παροχής ενός ολοκληρωμένου συστήματος ελέγχου πρόσβασης στο Τελωνείο Δοϊράνης, με αυτόματη καταγραφή και έλεγχο πινακίδων οχημάτων και σύστημα εποπτείας με περισσότερες από 25 κάμερες στους χώρους του τελωνείου καθώς και στο διασυνοριακό δρόμο Ελλάδας-Σκοπίων.
  • 2015
    Ένα μεγάλο έργο ελέγχου πρόσβασης και εποπτείας εκσυγχρονίζει το λιμάνι της Σούδας, με την SCAN να εγκαθιστά, κάμερες, συστήματα ηχητικών και οπτικών ανακοινώσεων, φυλάκια, φορητό εξοπλισμό ασφάλειας, X-rays, υποδομές, Wi-Fi, κ.α. Έτσι το λιμάνι γίνεται συμβατό με τις διεθνείς προδιαγραφές ISPS, που αποτελεί πλέον προϋπόθεση για κάθε σύγχρονη λιμενική εγκατάσταση.
  • 2016
    Nέο ξεκίνημα για την SCAN η οποία έχοντας συμπληρώσει πάνω από 3 δεκαετίες λειτουργίας υιοθετεί ένα νέο μοντέλο επιχειρηματικής στόχευσης ως εταιρία ολοκληρωμένων λύσεων και συστημάτων τεχνολογίας και πληροφορικής (IT systems and solutions). Η εταιρία επικεντρώνεται σε έργα αυτοματοποίησης χώρων στάθμευσης (SCANparking), εποπτείας και ελέγχου πρόσβασης (SCANaccess), συστημάτων και υπηρεσιών ωρομέτρησης (SCANtime) και πολυσύνθετων έργων με έμφαση στο χώρο της ασφάλειας (SCANsystems).
    Στην ίδια λογική, ο τομέας διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού και τα αντίστοιχα προϊόντα λογισμικού (ScanHRMS και ScanTIMER) μεταβιβάζονται στην EpsilonHR ΑΕ, η οποία προσλαμβάνει και το προσωπικό του τομέα, ενώ οι δύο εταιρίες διατηρούν στενή συνεργασία.
  • 2017
    Η SCAN μετά και από σειρά αλλαγών στη δομή και μετοχική της σύνθεση ενισχύει την παράδοσή της σε σχεδίαση, υλοποίηση και υποστήριξη αποτελεσματικών λύσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του μεγάλου πελατολογίου της, βελτιώνοντας σημαντικά τη δική τους λειτουργία, παραγωγικότητα και τελικά κερδοφορία.
    Η χρονιά κλείνει με την επιτυχημένη παράδοση ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης parking, με εξοπλισμό Scheidt & Bachmann, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, χωρητικότητας 968 θέσεων, με 14 εισόδους-εξόδους και 7 αυτόματα ταμεία συν ένα χειροκίνητο.